Ångerrätt & villkor

Nedanstående allmänna anmälningsvillkor gäller för din anmälan till Joyvoice (nedan kallat ”kurs”).

Kursansvarig
Joyvoice är ansvarig för alla kurser oavsett ort som arrangeras.

Ångerrätt
Hos oss kan du alltid ångra dig!
Inom 14 dagar från köptillfället får du pengarna tillbaka och efter det får du alltid en värdekod från oss som är giltig i 2 år i valfri kör.
Har kursen startat så behåller vi avgift för den del av kursen som pågått.

Avanmälan ska göras till vår kundtjänst via mail på info@joyvoice.se eller på vår Messenger. Din avanmälan gäller från den dagen du kontaktar oss.

Betala med Klarna
Hos oss handlar du tryggt och säkert med Klarna

För att kunna erbjuda dig Klarnas betalmetoder kan vi i kassan komma att dela dina personuppgifter i form av kontaktuppgifter och orderinformation med Klarna, för att Klarna ska kunna bedöma om du kan välja betalmetoderna, samt för att anpassa dem för dig. Dina personuppgifter som delas behandlas enligt Klarnas egen dataskyddsinformation.

Restriktioner
Vi följer utvecklingen av pandemin nära.
Vi begränsar antalet deltagare i våra körer och så länge anmälan är öppen finns det platser kvar.
Om vi på grund av ytterligare restriktioner inte kan starta en kurs över huvud taget så återbetalas avgiften till fullo.

Ändringar i kurs
Joyvoice förbehåller sig rätten att vid behov ändra datum, tid och plats för kursen. Detta ska då meddelas till berörd kund skyndsamt. Om vi tvingas ställa in en kurs före kursstart har du alltid rätt att återfå den kursavgift som du har betalt. Om eventuella ovanstående förändringarna påverkar din möjlighet att medverka får du kursavgiften tillbaka.

Foto/Video
Att fotografera samt ta videoupptagningar i samband med Joyvoice repetitioner/framträdanden är fullt tillåtet. Joyvoice förbehåller sig rätten att använda all form av bild samt videoupptagning från repetitioner och framträdanden, på sociala medier samt i reklam och tidningar. Med din anmälan till någon av våra kurser ger du samtycke till ovanstående.

Behandling av dina personuppgifter
Information om hur vi använder personuppgifter hittar du här.

Reklamation
Skulle vi inte komma överens och du fortfarande är missnöjd med en kurs ska du reklamera kursen enligt konsumenttjänstlagens regler om fel i tjänst. Du ska i så fall vända dig till Joyvoice kundtjänst. Om vi inte kommer överens kan du vända dig till Allmänna Reklamationsnämnden (ARN) via www.arn.se eller per post till: Allmänna reklamationsnämnden, Box 174, 101 23 Stockholm.
Vi kommer att följa ARN:s beslut. Du kan läsa mera om dina rättigheter på Konsumentverkets webbplats.

Joyvoice
Joyvoice, 556978-0025.
Klostergatan 26, 582 23 Linköping, 010-8886690
Mail: info@joyvoice.se
Messenger: https://www.facebook.com/JoyvoiceChoirs
OBS! Personlig kundtjänst når du endast via mail eller Messenger.